A
Verwijder de siliconen cover aan de onderkant van de camera en druk 3–5 seconden op de resetknop om het apparaat te resetten.
A
Volg deze stappen om problemen op te lossen:
1. Controleer of het apparaat is ingeschakeld en controleer of het werklicht normaal werkt.
2. Controleer of de 4G-netwerkverbinding stabiel is.
3. Als de camera zich in een gebied met een slecht 4G-signaal bevindt, verplaats deze naar een plek met betere signaalontvangst.
4. Verwijder de camera uit uw UBox-account en voeg deze opnieuw toe. Controleer of de app is bijgewerkt naar de nieuwste versie.
A
Installeer het zonnepaneel voor optimale prestaties minstens vijf uur per dag in een open ruimte met directe blootstelling aan zonlicht.
A
De beveiligingscamera ondersteuning kan T-Mobile, AT&T en Verizon ondersteunen. Deze 4G camera kan niet werken met WiFi.
A
Ja, de 4G beveiligingscamera wordt geleverd met een simkaart die vooraf is geladen met 300MB mobiele data.