Dual-Lens 4G LTE Beveiligingscamera Solar Buitenbewaking 10X Optische Zoom

Model: GW50.0105EU

A
Verwijder de siliconen cover aan de onderkant van de camera en druk 3–5 seconden op de resetknop om het apparaat te resetten. 
A
Volg deze stappen om problemen op te lossen: 1. Controleer of het apparaat is ingeschakeld en controleer of het werklicht normaal werkt. 2. Controleer of de 4G-netwerkverbinding stabiel is. 3. Als de camera zich in een gebied met een slecht 4G-signaal bevindt, verplaats deze naar een plek met betere signaalontvangst. 4. Verwijder de camera uit uw UBox-account en voeg deze opnieuw toe. Controleer of de app is bijgewerkt naar de nieuwste versie. 
A
Installeer het zonnepaneel voor optimale prestaties minstens vijf uur per dag in een open ruimte met directe blootstelling aan zonlicht. 
A
De beveiligingscamera ondersteuning kan T-Mobile, AT&T en Verizon ondersteunen. Deze 4G camera kan niet werken met WiFi. 
A
Ja, de 4G beveiligingscamera wordt geleverd met een simkaart die vooraf is geladen met 300MB mobiele data.