Reviews
Amcrest-ondersteuning kwam door
Dit is mijn eerste Amcrest-camera (IP2M-841-V3). Ik heb in de loop der jaren meerdere Foscam-camera's gehad. Ik wist van Amcrest, maar hield op nadat ik gewend was geraakt aan de eigenaardigheden van Foscam en hun opzet. Ik heb de camera ingesteld via de webinterface op Windows 10. Het leek niet uit te maken welke browser ik gebruikte. Ik heb Firefox, Chrome en Edge geprobeerd - ze werkten allemaal. Het enige dat niet werkte, was het instellen van bewegingsdetectie. Ik kon mijn instellingen niet opslaan. Ik sms'te ondersteuning. De man zei dat hij een microSD-kaart nodig had. Het enige probleem daarmee is dat ik ftp gebruikte om video op te slaan (wat het zou doen voor geluidswaarschuwingen) en de camera heeft geen microSD-slot. Ik had de camera bijna teruggestuurd. Ik belde de ondersteuning voor een laatste wanhopige poging en kreeg Raymond H. Hij loste het probleem snel op. Ik had een tweede beheerdersaccount aangemaakt. De instelling zou t opslaan met de nieuwe account. Toen ik het oorspronkelijke beheerdersaccount gebruikte, werden de instellingen opgeslagen. Petje af voor Raymond H. bij Amcrest support.
02-02-2023