Grote Camerarugzak DSLR Cameratas Geschikt Voor 15.6 inch Laptop 15L Met Statiefhouder En Laptopcompartiment Compatibel Met Canon / Nikon / Sony / Olympus Grijs

Model: KF13.044

• 53.99
Algemene beoordeling 4.9   164
5
Stop met rondkijken en koop gewoon deze tas!
Ik zag deze tas en was meteen geïntrigeerd. Het zag er mooi uit, maar ik wilde toch een beetje rondkijken voordat ik bestelde. Na wat andere tassen te hebben bekeken, vond ik mijn weg terug naar deze en ging ik door en bestelde het. Onnodig te zeggen dat ik blij ben dat ik dat gedaan heb! De tas is supercomfortabel en ik vind het geweldig dat het hoofdcompartiment van de camera opent vanaf de zijkant van de tas die tegen je rug ligt. Ik reis veel en voel me nu veiliger dan ooit als ik met mijn tas rondloop. Hoe raar het ook mag klinken, deze tas heeft de coolste ritsen. De trekkracht eraan is rekbaar en zorgt voor gemakkelijk (en vreemd genoeg leuk) openen / sluiten van de tas. Ik heb het gevoel dat als ze ooit vast komen te zitten, de rek in de trekkracht in mijn voordeel zou werken wanneer ik probeer het los te krijgen. Ik kan alles wat ik nodig heb in één tas bewaren, en het belangrijkste is dat hij niet te groot is. Zonder de verdelers iets te verplaatsen, kon ik mijn Sony A7ii met een Nikon 105 mm erop, Sony a6300, 50 mm, 28 mm, 2 Nikon SB80's, Nikon 10,5 mm fisheye, Sigma 10-20 en mijn GoPro in de hoofdvak. De middelste zak heeft meestal mijn 13-inch MacBook Pro, iPad Mini, Pocket Wizards en een paar andere prullaria. De voorkant van de tas heeft nog een vak waar ik mijn koorden in bewaar. Al met al heeft deze tas zowel mode als functie bedekt en is elke cent waard. Het logo aan de buitenkant voegt ook een aantal serieuze stijlpunten toe. De voorkant van de tas heeft nog een vak waar ik mijn koorden in bewaar. Al met al heeft deze tas zowel mode als functie bedekt en is elke cent waard. Het logo aan de buitenkant voegt ook een aantal serieuze stijlpunten toe. De voorkant van de tas heeft nog een vak waar ik mijn koorden in bewaar. Al met al heeft deze tas zowel mode als functie bedekt en is elke cent waard. Het logo aan de buitenkant voegt ook een aantal serieuze stijlpunten toe.
12-11-2018