Multifunctionele Camerarugzak 20L Stijlvolle DSLR Cameratas Geschikt Voor 15.6 inch Laptop Waterdicht Met Statiefriemen Voor Man / Vrouw Buitenfotografie / Wandelen / Reizen Diepblauw

Model: KF13.087

• 79.99
Algemene beoordeling 4.9   125
5
Gebruik het nu 3 weken.. Werkt opmerkelijk goed en het is erg stevig.
 Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de rugzak, ik heb hierboven een video gepost die laat zien wat hij kan dragen. Ook al ziet mijn setup er waanzinnig uit met alle gimbals die uitsteken, het is wat ik eigenlijk meeneem naar shoots. Absoluut niet de setup om te reizen, maar het is een geweldige setup voor diegenen die minder tassen willen dragen en een veilige/robuuste setup willen hebben. Voor reizen zou ik zeker mijn Zhiyun-kraan meenemen en in plaats daarvan mijn Feiyu G6 Plus gebruiken, omdat die gimbal veel compacter is. Het materiaal is van zeer hoge kwaliteit, ze gebruiken nylonvezels, een van de sterkste vezels in de stoffenscene, de gespen kunnen mijn reisstatief gemakkelijk vasthouden, maar nog beter was dat het mijn gimbal kon vasthouden. Ik ben echt dol op de compartimenten die het heeft en de magneet was een leuke touch aan de camerazijde. De rugzak werd geleverd met enkele accessoires die schoonmaakspullen bevatten voor je lenzen en camera's; Ik heb toevallig mijn 7 Sony NP-FW50-batterijen in die zak gestopt, samen met 2 18650-batterijen. Over het algemeen ben ik onder de indruk dat het kon vasthouden, 2 cardanische ophangingen, 3 lenzen, 2 camera's, statief, flitser, 4 NPF-batterijen, en vele andere accessoires met gemak. Mijn rug doet geen pijn als ik deze rugzak gebruik om over de campus te reizen en ik heb er vertrouwen in dat al mijn camera-apparatuur er zonder mankeren in kan.
18-09-2018