DJI Mavic 3 Klassiek Filter CPL Met Enkelzijdige Anti Reflectie Groene Film Waterdicht En Krasbestendig

Model: KF01.2279

• 22.99
Algemene beoordeling 5   42
5
Geweldige verpakking, pasvorm en duidelijkheid
Ik heb onlangs een DJI Mavic 3 Classic gekocht, voornamelijk voor het filmen van video. De Mavic 3 is geweldig omdat hij een fysiek diafragma heeft dat kan worden gebruikt om enige controle te hebben over de hoeveelheid licht die binnenkomt, maar zoals bij elke camera, is het is beperkt. Dus om te filmen met een filmische beeldsnelheid en sluitertijd van bijvoorbeeld 24 fps en een sluitertijd van 1/50 sec. had ik hulp nodig, zelfs op bewolkte dagen. Deze ND-filters doen het en doen het goed.

De filters worden geleverd in een mooie plastic verpakking met stevige schuimuitsparingen voor elk filter die ze goed beschermen. De filters passen net zo stevig op de camera als het heldere glazen filter dat bij de drone wordt geleverd. Maar het kan een beetje geklungel kosten om het precies goed te laten zitten. En aangezien het gebied van het ND-filtergebied iets groter is dan helder filter, zorgt het extra filtergebied ervoor dat je geen vignettering (donkerverkleuring rond de randen) krijgt die je vaak kunt krijgen met ND-filters. Ook merkte ik geen kleurzweem op.

Als ik ergens over moet klagen, is het de microscopisch kleine letters die worden gebruikt om de filters te labelen. Dit komt deels door het dunne frame waardoor ze niet veel hebben om mee te werken. Maar ze hadden een iets groter lettertype kunnen gebruiken voor oude jongens zoals ik. Houd dus een vergrootglas in je tas als je wilt weten welk filter je kiest.

Anders maakt K&F over het algemeen producten van goede kwaliteit en dit lijkt ook zo te zijn. Dit is een goede waarde.

Het videovoorbeeld is opgenomen op een overwegend bewolkte dag met 24 fps, 1/50 sec sluitertijd, 400 ISO, f/6.3 met het ND8-filter. Ik heb onlangs een DJI Mavic 3 Classic gekocht, voornamelijk voor het filmen van video. De Mavic 3 is geweldig omdat hij een fysiek diafragma heeft dat kan worden gebruikt om enige controle te hebben over de hoeveelheid licht die binnenkomt, maar zoals bij elke camera is deze beperkt. Dus om te filmen met een filmische beeldsnelheid en sluitertijd van bijvoorbeeld 24 fps en een sluitertijd van 1/50e seconde had ik hulp nodig, zelfs op bewolkte dagen. Deze ND-filters doen het en doen het goed.

Het videovoorbeeld is opgenomen op een overwegend bewolkte dag met 24 fps, 1/50 sec sluitertijd, 400 ISO, f/6.3 met het ND8-filter.
19-02-2024