82 mm MCUV Filter UV Beschermingsfilter Ultradun Frame met Trapeziumvormig Patroon Stofzuigdoekcoating Nano Klear Serie

Model: KF01.K82V2

• 13.99
Algemene beoordeling 4.9   130
5
Betaalbaar kwaliteitsfilter om uw cameralens te beschermen
De titel van deze review zegt vrijwel alles over het K&F Concept 52mm MCUV lensbeschermingsfilter; zelfs de naam van het product geeft de belangrijkste functie aan. Dit type filter wordt voornamelijk gebruikt om onze dure cameralenzen te beschermen, en K&F noemt zijn product direct "Lens Protection Filter". Als zodanig lijkt dit product goed gemaakt en heeft het bij gebruik geen afwijkingen, verblinding of nevenbeelden veroorzaakt in beelden die met het filter zijn vastgelegd, zowel op de lens als in combinatie met andere filters. Het is zeer dun en heeft zowel een binnen- als een buitendraad van 52 mm. Ter vergelijking: het K&F UV-filter is veel dunner dan hetzelfde type filter dat door andere fabrikanten wordt verkocht, zonder waarneembaar verschil in fotoresultaten. Mijn enige klacht is dat, net als veel andere K&F-filters die ik heb geprobeerd, het K&F-filter een beetje lastig te bevestigen kan zijn en een opvallender "krabbend" geluid maakt dan andere filters wanneer het op de houder wordt geschroefd. Ik kon echter geen negatieve resultaten vinden die aan dit geluid of de creatie ervan konden worden toegeschreven. Al met al denk ik dat het K&F Concept 52mm MCUV lensbeschermingsfilter een product is dat zeker op uw mogelijke kooplijst zou moeten staan als u op zoek bent naar een UV-beschermingsfilter. De scherpe prijs, de dunne vormfactor en het ontbreken van duidelijke minpunten zijn duidelijke pluspunten, en daarom beoordeel ik deze lens als een solide 5-sterrenproduct.
Betaalbaar kwaliteitsfilter om uw cameralens te beschermen Betaalbaar kwaliteitsfilter om uw cameralens te beschermen Betaalbaar kwaliteitsfilter om uw cameralens te beschermen Betaalbaar kwaliteitsfilter om uw cameralens te beschermen
15-01-2024