DJI Drone Mini 3 Pro Variabel ND2-ND32 + ND32-ND512 Filter Met Enkelzijdige Anti-Reflectie Groene Film Waterdicht En Krasbestendig

Model: KF01.2053

• 42.99
Algemene beoordeling 5   112
5
Voeg creativiteit toe aan uw Mini 3 Pro-video's.
Ik vlieg graag vroeg op de dag met mijn drones als er niet veel mensen in de buurt zijn, maar het nadeel hiervan is dat de zon laag aan de hemel staat, en dit wordt erger tijdens de wintermaanden. Ik overweeg al een tijdje om ND-filters te proberen, dus ik was heel blij dat ik deze uitgebreide set kon uitproberen, die ND4, ND8, ND16, ND32, ND64 en ND1000 bevat en een lichtreductie van 2-10 stops oplevert. De filters wegen 1,1 gram, wat slechts 0,3 gram meer is dan de cameralensbehuizing die is verwijderd. Dit betekent dat het totale gewicht van de drone nog steeds binnen de limiet van 250 gram ligt voor vliegen in A3. Omdat de Mini 3 Pro-camera een vast diafragma heeft, bieden deze filters een effectieve manier om de sluitertijd te verkorten voor natuurlijkere video-opnamen. De filters worden geleverd in een plastic koffer met kliksluiting. De behuizing is iets groter dan ik had gewild, maar het maakt het verwijderen van de filters wel gemakkelijk en de lege ruimte kan worden gebruikt om het originele frame of het verwijderde filter op te bergen. De camera op de DJI Mini 3 Pro is erg klein en ik was bang dat ik hem zou beschadigen als ik de hoes zou verwijderen en vervangen door een filter, maar het hele proces is vrij eenvoudig. Ik vond het echter verstandig om de filters boven mijn drone-behuizing te plaatsen, zodat als er iets zou vallen, het gemakkelijk zou kunnen worden hersteld. Vanwege de huidige weersomstandigheden en persoonlijke verplichtingen heb ik nog geen zinvolle test kunnen uitvoeren. Ik zal deze recensie aanvullen wanneer de gelegenheid zich voordoet.
Voeg creativiteit toe aan uw Mini 3 Pro-video's. Voeg creativiteit toe aan uw Mini 3 Pro-video's. Voeg creativiteit toe aan uw Mini 3 Pro-video's.
27-04-2024