DJI Drone Mini 3 Pro Variabel ND2-ND32 + ND32-ND512 Filter Met Enkelzijdige Anti-Reflectie Groene Film Waterdicht En Krasbestendig

Model: KF01.2053

• 42.99
Algemene beoordeling 5   112
5
Zorg voor betere video-opnamen op zonnige dagen.
De ND-filterset voor de DJI Mini 3 Pro werd goed verpakt en snel geleverd. Alle filters worden direct geleverd in een praktische kunststof box. Het pakket bevat 6 ND-filters en 2 sets propellers. Met ND-filters kun je veel mooiere video's opnemen, vooral op onbewolkte dagen. Dit is een soort zonnebril voor de camera, hoe hoger de waarde, hoe donkerder het beeld. Bij filmen met 4K 30 fps moet de sluitertijd 1/60 zijn om de beelden er filmisch uit te laten zien. Op zonnige dagen is dit echter onmogelijk, ook al is de ISO 100. Er is dus een ND-filter nodig om het beeld donkerder te maken. Als je met 60 fps wilt fotograferen, stel je de sluitertijd in op 1/120. Hiervoor is een ND-filter met een kleine waarde nodig. Tot nu toe heb ik alleen het ND4 tot ND16-filter gebruikt. De overige filters zijn alleen geschikt voor speciale toepassingen of voor lange belichtingstijden. Al is dat laatste lastig te realiseren met een drone. Ik ben ook tevreden over de afwerking van de filters. Ze zijn gemaakt van aluminium en glas en zijn zeer licht van gewicht. Toch overschrijd je de limiet van 250 gram. De filters hebben dus geen invloed op de functionaliteit van het gimbalsysteem. De beschermhoes past nog steeds op het gimbalsysteem. Ook kunnen de filters zonder problemen worden aangesloten en verwijderd. Ze zitten ook zeer stevig op de camera. Uiteindelijk krijg je goedkope ND-filters en 2 sets propellers, waarmee je de video met de ideale belichtingstijd kunt belichten. Helaas heb ik de vervangende propellers nog niet in theorie kunnen testen. Ik ben echter zeer tevreden over de kwaliteit van de afwerking. Deze zien er bovendien stevig uit en verschillen qua uiterlijk en formaat nauwelijks van de originele propellers.
02-04-2024