4K Trail Camera 48MP WiFi Bluetooth Game Camera 120° Detectiehoek Sterrenlicht Nachtzicht 0,2s Trigger IP66 Waterdicht met U3 64GB SD Kaart en 8 Batterijen voor Wildlife Monitoring Deadwood

Model: KF35.135

• 99.99
Algemene beoordeling 5   58
5
Eenvoudig te gebruiken en in te stellen, geweldige resultaten
Tot nu toe hebben we deze camera gebruikt om een dakloze kat in de gaten te houden die we proberen te helpen. Hierdoor konden we verifiëren dat ze het voedsel krijgt dat we voor haar achterlaten en dat het goed met haar gaat. Bijkomend voordeel hiervan is dat we nu ook weten dat er ook regelmatig minimaal 2 egels in onze voortuin rondlopen. Tot nu toe hebben we de camera slechts 4 nachten in de voortuin gebruikt en de resultaten zijn fantastisch. Ik kijk er naar uit om te zien wat er in de toekomst nog meer onze achtertuin bezoekt, en om het te verstoppen in nabijgelegen velden/bossen om te zien wat er nog meer in de omgeving is. Het instellingenmenu spreekt voor zich, hoewel de mijne met iets andere standaardinstellingen kwam dan die vermeld in de handleiding - dus het is de moeite waard om elke optie te controleren om er zeker van te zijn. Met de meegeleverde riem kan hij gemakkelijk aan elk verticaal object worden bevestigd - ik gebruik momenteel een houten paal in de grond, maar bomen, palen enz. zullen allemaal perfect werken. Het enige echte probleem: de meegeleverde houder kan beter en ik heb besloten deze niet te gebruiken. Ik heb er niet genoeg vertrouwen in dat hij de camera betrouwbaar kan vasthouden zonder te bewegen... en vanwege de manier waarop de montageschijf aan de 'arm' wordt bevestigd, kan de bevestigingsmoer mogelijk losraken in de schijf - als dat gebeurt als je eenmaal de montageschijf ergens op hebt geschroefd, je moet hem allemaal weer verwijderen om het probleem op te lossen. Ik ben er erg blij mee, zo erg dat ik overweeg om een tweede te kopen.
16-02-2024