4K Trail Camera 48MP WiFi Bluetooth Game Camera 120° Detectiehoek Sterrenlicht Nachtzicht 0,2s Trigger IP66 Waterdicht met U3 64GB SD Kaart en 8 Batterijen voor Wildlife Monitoring Deadwood

Model: KF35.135

• 99.99
Algemene beoordeling 5   58
5
Zeer goede camera, scherpe en hoge resolutie beelden
Toen ik op zoek was naar een apparaat om buitengebieden te monitoren, kwam ik deze wildcamera tegen. Door zijn camouflagekleuren is hij zeer geschikt om onopvallend aan bomen te worden bevestigd. De bestelling is uitstekend verlopen. Het apparaat kwam de volgende dag binnen. Het was zeer goed verpakt en tot de uitgebreide uitrusting behoren, naast het eigenlijke apparaat, een bevestigingsband om het aan bomen of pilaren te bevestigen, een SD-kaart van 64 GB, een houder voor wandmontage inclusief schroeven en pluggen, een geschikte USB-kabel, en een inbussleutel voor montage en een handleiding. Hoewel er een bedieningshandleiding bij zat, had ik deze voor de meeste inbedrijfstellingsgebieden niet nodig, omdat de bediening van het apparaat heel eenvoudig en intuïtief is. De gebruiksaanwijzing is zowel in het Engels als in het Duits geschreven. Standaard is de bedieningstaal in het apparaat ingesteld op Engels, maar deze kan via de taalinstellingen eenvoudig worden aangepast naar Duits. Het apparaat ligt zeer goed in de hand en is zeer goed gemaakt. Ondanks de vele instelmogelijkheden is het menu erg overzichtelijk gehouden. Het apparaat wordt gevoed door 8 AA-batterijen. De trailcamera maakt het mogelijk om gedurende de dag zeer gedetailleerde, kleurrijke opnames te maken in de vorm van video's of foto's of beide. Zelfs in het donker levert de camera gedetailleerde beelden in grijstinten. Voor een toestel in deze prijsklasse vind ik de kwaliteit van de opnames buitengewoon goed. Zelfs lichte regen en temperatuurschommelingen (dag/nacht) hadden geen invloed op de camera. Het was relatief eenvoudig om een WiFi-verbinding van het huis naar de camera tot stand te brengen en afbeeldingen of video's te downloaden. Kortom een zeer goed toestel in zijn prijsklasse. De bediening is verrassend eenvoudig. De trailcamera overtrof duidelijk mijn verwachtingen toen ik hem kocht.
09-02-2024