Camera Sling Bag Crossbody Tas Waterdichte Camera Schouderrugzak DSLR Cameratas Fotografietassen Met Statiefhouder Compatibel met Canon / Nikon / Sony / Fuji / Gopro / DJI Nylon Materiaal

Model: KF13.141

• 39.99
Algemene beoordeling 4.7   37
5
Mooie kwaliteit slingbag voor het vervoeren van een camera met lens eraan en 2 of meer lenzen.
Ten eerste is deze K&F concept-slingbag van hogere kwaliteit dan ik aanvankelijk dacht. Ik ben hiervan onder de indruk en dacht dat het leek alsof het door een van de grotere bedrijven was gemaakt, omdat alles premium aanvoelt. Van de ritsen tot het materiaal van de rugzak zelf: het is allemaal van hoge kwaliteit. Het enige wat ik niet zo leuk vind, zijn de verdelers, omdat ze nogal stijf zijn en niet echt opgevuld, dus het is een beetje moeilijk te positioneren. Bovendien past er in deze tas geen camera met grip erop, omdat hij iets kleiner van hoogte is. Ik kon mijn camera met een kooi erop en twee lenzen plaatsen, maar afhankelijk van de grootte van de lenzen passen er waarschijnlijk meer in. Het is ook fijn dat er ruimte is in het bovenste vak waar je allerlei spullen in kunt opbergen, want het is behoorlijk groot. Over het geheel genomen een hele mooie cameratas die veel mooier is dan ik had verwacht.
Mooie kwaliteit slingbag voor het vervoeren van een camera met lens eraan en 2 of meer lenzen. Mooie kwaliteit slingbag voor het vervoeren van een camera met lens eraan en 2 of meer lenzen. Mooie kwaliteit slingbag voor het vervoeren van een camera met lens eraan en 2 of meer lenzen. Mooie kwaliteit slingbag voor het vervoeren van een camera met lens eraan en 2 of meer lenzen. Mooie kwaliteit slingbag voor het vervoeren van een camera met lens eraan en 2 of meer lenzen. Mooie kwaliteit slingbag voor het vervoeren van een camera met lens eraan en 2 of meer lenzen.
23-04-2024