Endoscoop iPhone Industriële Pijplijnendoscoop 8 LED Lampen 8 mm Flash Interface Snake Camera Geschikt Voor iPhone 14/13/12/11/X/XR/8/7/6 Serie iPhone IP67 Waterdichte 1 Meter Lange Stijve Kabel

Model: GW45.0053

• 15.99
Algemene beoordeling 5   50
5
ben verrast, zeer goed beeld, praktisch en altijd bereikbaar, ik heb absoluut niets te klagen
Wat de beeldkwaliteit betreft, ben ik aangenaam verrast. Vaak hebben dergelijke camera's slechts een resolutie van VGA, waardoor de foto's met 1920x1440 pixels in het geheugen terechtkomen - absoluut voldoende! De camera is al meerdere keren gebruikt, waarvan één onder een serverrack, waar eigenlijk het klassieke gebeurde: er zat een klein schroefje uit een gleufplaat eronder. Een tweede opdracht was het inspecteren van een compleet wilde opening in de muur, waar een hele hoop verschillende kabels doorheen liepen. Deze doorbraak bevindt zich direct onder het plafond en is daardoor zonder hulpmiddelen moeilijk te bereiken - zie bijgevoegde video. Naar mijn mening doet de camera het verrassend goed, zelfs in teamwerk met de app, die zonder franjes komt. De toepassingsgebieden zijn zeer divers, ook op het gebied van water/afvalwater/regenwater zie ik deze camera duidelijk als een goede probleemplekanalist. Met een diameter van net geen 8 mm is de camera echt klein genoeg om vrijwel overal te passen. Ik vind deze camera - en zeker met dit batterijloze ontwerp - meer dan praktisch, want hij is altijd en overal klaar voor gebruik. De beeldkwaliteit is verrassend goed voor inspecties in verschillende hoeken met weinig licht, dus daar kan ik niets op aanmerken. De prijs is naar mijn mening veel meer dan redelijk, ik zou er zelfs een tientje meer voor betalen en voor de geleverde kwaliteit - puur uit geloof in het product. Uiteindelijk ben ik absoluut blij om deze helper in geval van nood 5 sterren te geven, omdat naar mijn mening alles in de productbelofte is nagekomen en enkele verwachtingen zelfs zijn overtroffen. Ik beschouw deze camera dan ook als een allround eerlijk product en raad hem zonder voorbehoud aan.
ben verrast, zeer goed beeld, praktisch en altijd bereikbaar, ik heb absoluut niets te klagen ben verrast, zeer goed beeld, praktisch en altijd bereikbaar, ik heb absoluut niets te klagen ben verrast, zeer goed beeld, praktisch en altijd bereikbaar, ik heb absoluut niets te klagen ben verrast, zeer goed beeld, praktisch en altijd bereikbaar, ik heb absoluut niets te klagen ben verrast, zeer goed beeld, praktisch en altijd bereikbaar, ik heb absoluut niets te klagen ben verrast, zeer goed beeld, praktisch en altijd bereikbaar, ik heb absoluut niets te klagen
12-04-2024