Camera Sling Bag Crossbody Tas Waterdichte Camera Schouderrugzak DSLR Cameratas Fotografietassen Met Statiefhouder Compatibel met Canon / Nikon / Sony / Fuji / Gopro / DJI Nylon Materiaal

Model: KF13.141

• 39.99
Algemene beoordeling 4.7   37
4
Mooie kwaliteit schoudertas voor het vervoeren van een camera met bevestigde lens en 2 of meer lenzen.
Allereerst is deze K&F concept-schoudertas van betere kwaliteit dan ik aanvankelijk dacht. Ik ben hiervan onder de indruk en dacht dat het leek alsof het door een van de grotere bedrijven was gemaakt, omdat alles er high-end uitziet. Van de ritsen tot het materiaal van de tas zelf, alles is van hoge kwaliteit. Het enige wat ik niet echt leuk vind, zijn de verdelers, omdat ze nogal stijf zijn en niet echt opgevuld, dus het is een beetje moeilijk te positioneren. Bovendien kan deze tas geen camera met handvat bevatten, omdat hij iets kleiner van hoogte is. Ik kon mijn camera uitrusten met een kooi erop en twee lenzen, maar afhankelijk van de grootte van de lenzen pasten er waarschijnlijk meer. Ook is het fijn dat er ruimte is op het bovenste vak om allerlei spullen in op te bergen, want hij is behoorlijk groot. Over het geheel genomen is dit een zeer mooie schoudercameratas die veel mooier is dan ik had verwacht.
Mooie kwaliteit schoudertas voor het vervoeren van een camera met bevestigde lens en 2 of meer lenzen. Mooie kwaliteit schoudertas voor het vervoeren van een camera met bevestigde lens en 2 of meer lenzen. Mooie kwaliteit schoudertas voor het vervoeren van een camera met bevestigde lens en 2 of meer lenzen. Mooie kwaliteit schoudertas voor het vervoeren van een camera met bevestigde lens en 2 of meer lenzen. Mooie kwaliteit schoudertas voor het vervoeren van een camera met bevestigde lens en 2 of meer lenzen. Mooie kwaliteit schoudertas voor het vervoeren van een camera met bevestigde lens en 2 of meer lenzen.
14-07-2024