Camera Sling Bag Crossbody Tas Waterdichte Camera Schouderrugzak DSLR Cameratas Fotografietassen Met Statiefhouder Compatibel met Canon / Nikon / Sony / Fuji / Gopro / DJI Nylon Materiaal

Model: KF13.141

• 39.99
Algemene beoordeling 4.7   37
4
Voldoet aan de meeste van mijn behoeften!
Ik heb deze speciaal gekocht voor mijn eerste trips naar Skatopia. Ik wilde iets kleins en draagbaars, waardoor ik NIET al mijn camera-uitrusting mee hoefde te nemen, alleen de essentiƫle spullen. Tot nu toe is het geweldig. Ik ben super kieskeurig over tassen, dus ik ben dol op de snelle opening aan de zijkant. Ik ben ook dol op de extra riem om de tas stabieler te maken als je hem verplaatst (en het feit dat hij een eigen geheim vakje heeft voor als je hem niet gebruikt is *chefs kiss*). Tot nu toe lijkt het klittenband van de verdelers behoorlijk te zijn, evenals de ritsen. De algehele kwaliteit is ook behoorlijk. Toegegeven, mijn andere favoriete onderdeel van deze tas zijn de veiligheidsgespen over het hoofdvak met rits van de tas. Dat is de belangrijkste reden waarom ik overtuigd werd om deze tas te proberen, want op Skatopia zou ik het grootste deel van mijn reis in dichte menigten zijn en ik zou het fijn vinden als mensen geen gemakkelijke toegang tot mijn tas hebben. Enkele klachten die ik heb, zijn dat de hoofdriem buitensporig dik lijkt? Misschien komt het doordat ik een kleiner persoon ben, maar de hoofdschouderband voelt gewoon heel groot aan en irriteert mijn nek af en toe. En als je grote borsten hebt, kan de band ongemakkelijk zitten. De band voelt absoluut alsof hij is ontworpen voor het lichaam van een man. Er is ook een perfect formaat vak voor waterflessen of statieven, maar ik wou dat er een gespband boven het vak zat om wat extra veiligheid te bieden aan spullen in het vak. Over het algemeen vind ik deze tas eigenlijk heel fijn, ondanks de paar klachten die ik erover heb.
14-01-2024