Multifunctionele Grote Capaciteit 20L DSLR Camera Rugzak Fotografietas Met Waterdichte Hoes Outdoor Reisfotografie Bag Blauw 29x17x44cm

Model: KF13.066V10

• 65.99
Algemene beoordeling 4.8   500
5
Simpelweg een TOP camerarugzak!
Ik vind de rugzak gewoon geweldig. Het compartiment voor de camera en lenzen is erg variabel. Dankzij het goede idee om klittenband aan de zijkanten van de verdelers te gebruiken, zijn de mogelijkheden voor het opbergen van uw fotoapparatuur eindeloos. Je kunt de verdelers ook helemaal verwijderen, zodat er één grote ruimte ontstaat. Verdelers voor camera, lenzen etc. zijn bovendien zeer goed opgevuld, zodat er niets kan gebeuren met de vaak peperdure camera-accessoires. Ook de mogelijkheid om een ​​statief mee te nemen aan de zijkant is geweldig. In het kleine voorvak kunnen ook veel kleine spullen worden opgeborgen. Ik vind het ook leuk dat het gaasvak van de grote tas kan worden afgesloten met een ritssluiting, zodat er niets verloren gaat. Naar mijn mening zijn de rug- en schouderbanden zeer goed gevoerd, zodat ze ook op een langere reis comfortabel te dragen zijn. Alle naden zijn zeer goed uitgevoerd en lijken van zeer goede kwaliteit te zijn. Naar mijn mening zijn de ritsen ook erg goed en kunnen ze in beide richtingen worden geopend. Verder vind ik dat hij qua uiterlijk en kleur erg goed is en je hem gemakkelijk kunt gebruiken als normale rugzak voor school of vrije tijd.
Simpelweg een TOP camerarugzak! Simpelweg een TOP camerarugzak! Simpelweg een TOP camerarugzak! Simpelweg een TOP camerarugzak! Simpelweg een TOP camerarugzak! Simpelweg een TOP camerarugzak! Simpelweg een TOP camerarugzak!
26-10-2022