Multifunctionele Grote Capaciteit 20L DSLR Camera Rugzak Fotografietas Met Waterdichte Hoes Outdoor Reisfotografie Bag Blauw 29x17x44cm

Model: KF13.066V10

• 65.99
Algemene beoordeling 4.8   500
5
Ideale reis- en wandelgenoot
Voor mij een perfecte fotorugzak als reisgenoot. De maat is zeer comfortabel, precies wat ik nodig heb. Niet te groot, maar voldoende opbergruimte. Het draagcomfort is zeer goed. De moeilijkste test was een meerdaagse citytrip naar Londen met familie en een druk sightseeingprogramma (inclusief nieuwjaarsvuurwerk). Ruimte in de rugzak voor camera, lenzen en, in mijn geval, GoPro is beperkt maar goed. Ik kon alles dragen wat ik nodig had. Ook het bovenste compartiment voor bijvoorbeeld drankjes is erg praktisch. Met behulp van klittenband kunt u de scheidingsbasis tussen het opbergvak en het cameracompartiment iets aanpassen. Ruimte in het bovenste compartiment voor maximaal 6 flessen van 0,3 l (liggend) of 4 flessen van 1 l (staand - maar dan steken ze boven uit - maar je kunt ze goed vastzetten met de bevestigingstape). In het cameracompartiment had ik een spiegelreflexcamera voorzien van een veelzijdige telelens (18-250), een losse telelens (100-300), een GoPro, een macrolens en een 50mm lens met vast brandpunt. GoPro- en camera-accessoires verdeeld in de overige opbergvakken. Vanuit het bovenste compartiment kun je ook een tablet of bijvoorbeeld A-4 reisdocumenten laden (zonder deze te vouwen). Buiten had ik een statief en een camera voor de GoPro. Het ding zat toen echt vol tot de max. Het enige dat ik zou veranderen zijn de extra kleine vakjes voor filters in de openingen van de rugzak, ik zou ze wat groter maken zodat ze niet alleen de filters opbergen. Ik heb je rugzak speciaal voor dit soort reizen en wandelingen gekocht en naar mijn mening is deze rugzak daar perfect voor. Voor klimtochten en extreme sporten zou ik deze rugzak niet aanraden, omdat hij geen heupgordel heeft. Conclusie: Voor mij het ideale compromis tussen formaat en opbergruimte, zelfs voor lange reizen met zeer goed draagcomfort. Ik ben zeer tevreden en kan de rugzak alleen maar aanbevelen.
21-10-2022