Multifunctionele Grote Capaciteit 20L DSLR Camera Rugzak Fotografietas Met Waterdichte Hoes Outdoor Reisfotografie Bag Blauw 29x17x44cm

Model: KF13.066V10

• 65.99
Algemene beoordeling 4.8   500
5
Echt coole hipster camerarugzak met veel ruimte voor mijn spullen
Tot nu toe droeg ik mijn fotoapparatuur altijd bij me in 1 of 2 schoudertassen en dat merkte ik zeker na een zware dag. Het was gewoon niet goed voor mijn houding dat het gewicht zo ongelijk verdeeld was. Maar ik wilde geen typische camerarugzak kopen waarbij iedereen meteen kan zien dat je enkele duizenden dollars bij je hebt. Daarom heb ik voor het K&F Concept gekozen. Het ziet eruit als een echt trendy en coole hipster-rugzak en heeft voldoende ruimte voor precies de juiste hoeveelheid spullen. Voordat de rugzak arriveerde, vroeg ik me nog steeds af of mijn DSLR met lenzen erin zou passen. Ik werd niet misleid! Mijn EOS 6D met 24-70 2.8, 16-35 4.0, 50mm 1.8 en diverse accessoires passen er in. Ook het bovenste vak, waarin je iets te drinken of te eten kunt stoppen, vind ik echt gaaf. Hier zou ik er echter voor zorgen dat de fles goed gesloten is. Ik vind de verwerkingskwaliteit echt uitstekend en ik vind de verschillende lederen elementen op de rugzak leuk. Toegang tot de camera met de lens bevestigd is ook uiterst handig. Het enige wat je hoeft te doen is de rugzak over je schouder te slingeren en de ritssluiting aan de zijkant te openen. Ik zou de rugzak zeker opnieuw kopen en hem aanbevelen aan iedereen die een stijlvolle camerarugzak wil.
Echt coole hipster camerarugzak met veel ruimte voor mijn spullen Echt coole hipster camerarugzak met veel ruimte voor mijn spullen Echt coole hipster camerarugzak met veel ruimte voor mijn spullen Echt coole hipster camerarugzak met veel ruimte voor mijn spullen Echt coole hipster camerarugzak met veel ruimte voor mijn spullen
17-06-2022