Camerarugzak Fotorugzak Voor Fotografen Camera Rugzak Met 16 inch Laptopvak Alpha Backpack 25L Geel

Model: KF13.128

• 92.99
Algemene beoordeling 4.9   62
5
Bijna perfect
Hier is mijn eerste mening na de eerste dagen van gebruik. Deze tas is zeer goed gemaakt en heeft geen duidelijke gebreken of defecten. De zakken zijn zeer goed gepland en nuttig. Ik heb mijn fotoapparatuur daar echter nog niet geïnstalleerd. De verdelers van het cameracompartiment plakken weliswaar goed aan de binnenwanden van de tas, maar plakken totaal niet aan elkaar. Momenteel heb ik problemen met het indelen van het cameracompartiment, omdat de meegeleverde verdelers niet goed met elkaar samenwerken, vooral het langere compartiment. Ik heb de twee foto's rechtstreeks uit de lijst gekopieerd en de verdelers lijken niet goed te zijn vastgelijmd of blokkeren de toegangsdeur van de camera aan de zijkant. Ik trek één ster af van de beoordeling. Een ander ding dat verwarrend is, is waarom de ritsen op het uitbreidbare voorvak de rits op het zakje zelf bedekken. Meestal zijn uitbreidbare ritssluitingen ondergeschikt aan een ritssluiting voor toegang tot een compartiment. Bij deze tas moet je echter de verlengingsrits openen om toegang te krijgen tot de rits van het voorvak. Ik veronderstel dat je de ritsen van het zakje open kunt laten en de uitbreidbare rits kunt gebruiken om bij het zakje zelf te komen. Maar soms kan ik mijn hand over de open rits aan de binnenkant schrapen om iets uit het zakje te pakken. Dit is geen doorslaggevende factor. Ik zal een goede recensievideo van deze tas plaatsen, omdat er veel functies zijn die ik leuk vind. Ik zal de andere cameratas moeten legen en de verdelers uit die tas moeten gebruiken in plaats van degene die ik heb gekregen. Binnenkort meer updates.
20-10-2023