Camerarugzak Fotorugzak Voor Fotografen Camera Rugzak Met 16 inch Laptopvak Alpha Backpack 25L Geel

Model: KF13.128

• 92.99
Algemene beoordeling 4.9   62
5
Doordacht design en hoge kwaliteit
Bekijk de vele kenmerken van deze camerarugzak, hieronder staan ​​mijn topbeoordelingen: 1 super comfortabel om te dragen (gewatteerd) 2 riemen om aan het handvat van je handbagage te bevestigen tijdens het reizen (mijn camera en 2 lenzen dragen kunnen meer dan 4,5 wegen £, dat is een pluspunt voor mij) 3 zijvakken met individuele vakken om gemakkelijk uw lensfilters en geheugenkaarten mee te nemen en te bereiken 4 verwijderbare ringen met klikfunctie voor gemakkelijke toegang (voor sleutels etc. 5) Waterdichte materiaalbasis om de binnenkant te beschermen (dubbele laag), bij het maken van foto's gemaakt tijdens wandelpaden kunnen ze gemakkelijk nat worden, waardoor er geen water of vocht binnendringt. 6-zijdig compartiment voor snelle toegang tot de camera. Maar ik weet niet hoe snel ik met de camera zou kunnen fotograferen. Verstelbare riem aan 7 zijden waarmee het statief kan worden gedragen en snel toegankelijk is. Voorvak (uitbreidbaar) dat de tas compact houdt als u licht reist of niet over alle benodigde uitrusting beschikt, terwijl u toch voor deze optie kunt kiezen. 9. Waterdichte hoes voor de rugzak, ideaal om mee te nemen tijdens het wandelen, omdat watervallen de rugzak nat maken. 10- Kleine extra vakken op elk compartiment! De algehele kwaliteit is fantastisch, stevige constructie, de inzetstukken aan de binnenkant zijn goed opgevuld en de ritsen zijn stevig. Sterk aanbevolen product
Doordacht design en hoge kwaliteit Doordacht design en hoge kwaliteit Doordacht design en hoge kwaliteit Doordacht design en hoge kwaliteit
17-11-2023