Camerarugzak Fotorugzak Voor Fotografen Camera Rugzak Met 16 inch Laptopvak Alpha Backpack 25L Geel

Model: KF13.128

• 92.99
Algemene beoordeling 4.9   62
5
Een van de beste camerarugzakken die ik ooit heb gebruikt
Ik wilde mijn oude tas upgraden omdat ik wat meer ruimte nodig had en besloot hem eens te proberen, omdat er ruimte is voor mijn laptop en er lenzen, camera's en nog een paar andere dingen in passen. Toen ik hem voor het eerst kreeg, was ik onder de indruk van de kwaliteit van de tas. Het is de prijs waard en biedt voldoende ruimte, afhankelijk van uw opstelling en behoeften. Ik kan mijn camera voorzien van een handvat, wat soms lastig kan zijn om een ​​tas te vinden die werkt, twee lenzen, een flitser en toch voldoende ruimte heeft bovenop en in andere compartimenten van de rugzak. Tijdens mijn eerste reis met deze tas nam ik hem mee naar een pretpark waar ik mijn camera, een extra lens en een hoodie in kon stoppen, en er was nog steeds voldoende ruimte in het bagagevak voor sleutels, opladers, extra's en een fles van water. Bovendien is hij dun genoeg om in een kluisje te passen tijdens een van de attracties. Hoewel een beetje krap, was het goed te doen. Wat ik vooral leuk vind aan deze tas zijn de verdelers. Ze zijn dunner dan andere cameratassen die ik heb gebruikt en stijver, waardoor er meer spullen in de rugzak passen. De tailleband voelt niet omvangrijk of opgeblazen aan, waardoor hij de hele dag comfortabel kan worden gedragen. Er is ook een uitbreidingsritssluiting die de tas iets meer ruimte geeft die ik nog niet in een cameratas heb gezien. Over het geheel genomen is het, gezien de prijs, een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Ik zou echter zonder het grote logo op de rugzak kunnen. Ik geef er de voorkeur aan iets discreets te hebben en niet de aandacht op mezelf te vestigen.
Een van de beste camerarugzakken die ik ooit heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik ooit heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik ooit heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik ooit heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik ooit heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik ooit heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik ooit heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik ooit heb gebruikt
03-06-2024