Grote Camerarugzak DSLR Cameratas Geschikt Voor 15.6 inch Laptop 15L Met Statiefhouder En Laptopcompartiment Compatibel Met Canon / Nikon / Sony / Olympus Grijs

Model: KF13.044

• 53.99
Algemene beoordeling 4.9   164
5
Compact, goed gemaakt en met veel details!
Ik ben een professionele fotograaf en was op zoek naar een tweede camerarugzak, ik heb een klassieke lowepro-rugzak en was op zoek naar iets dat er niet uitziet alsof je een camera in je draagt, dus ik vond dat deze perfect voor mij was. De rugzak is compact en heeft een stijlvolle uitstraling maar heeft veel verborgen details. Heeft in principe 3 hoofdcompartimenten om je spullen in op te bergen. De eerste betreft notitieboekjes, documenten en een registratiedocument. Hieronder vindt u de tweede waar u uw laptop (speciaal hiervoor ontworpen) en elk ander klein of plat voorwerp in kunt vervoeren. Aan de andere kant, vlakbij je rug, is ruimte voor de camera en apparatuur. Er passen zeker twee camera's in, er is voldoende ruimte voor lenzen en accessoires. De rugzak is gemaakt van waterdicht materiaal en is zeer comfortabel om te dragen. Zorg ook voor ruimte aan één kant om het statief te plaatsen. Ik ben erg blij met dit nieuwe stuk dat ik nu meer gebruik dan mijn oude, klassieke camerarugzak. Aanbevolen voor reizen en werken als u niet al uw spullen hoeft mee te nemen.
Compact, goed gemaakt en met veel details! Compact, goed gemaakt en met veel details! Compact, goed gemaakt en met veel details! Compact, goed gemaakt en met veel details! Compact, goed gemaakt en met veel details! Compact, goed gemaakt en met veel details! Compact, goed gemaakt en met veel details!
04-09-2022