Grote Camerarugzak DSLR Cameratas Geschikt Voor 15.6 inch Laptop 15L Met Statiefhouder En Laptopcompartiment Compatibel Met Canon / Nikon / Sony / Olympus Grijs

Model: KF13.044

• 53.99
Algemene beoordeling 4.9   164
5
Lichtgewicht, goed gevoerde rugzak
Deze rugzak voor fotoapparatuur heeft een goede vulling om de camera en de accessoires die hij draagt ​​te beschermen. Hij is uitgerust met een grote opslagruimte die kan worden opgedeeld volgens uw behoeften. U kunt eenvoudig uw DSLR-camera met een 18-00 zoomlens, verschillende lenzen en/of accessoires opbergen. Bijzonderheid: de opening van deze opslagruimte gebeurt vanaf de zijkant naar de achterkant, perfect voor de veiligheid als de tas op uw rug zit. terug kan niemand komen en stelen wat daar is opgeslagen. In de deksel van de grote ruimte bevinden zich 2 opbergvakken waarvan één met trekje. Het is mogelijk om A5-documenten op te bergen in de kleine ruimte en A4-documenten in de grote ruimte aan de buitenkant met een treklipje. Hiermee kunt u de documenten die u snel nodig heeft opbergen. Achter deze ruimte bevindt zich een groter vak waarin u een 10-inch tablet met hoes kunt opbergen. Twee andere opbergruimtes maken het opnieuw mogelijk om documenten op te bergen. Aan de zijkant kun je met een riempje een statief bevestigen, en onder een klein vakje dat krasvrij kan worden gemaakt, zodat je het statief erin kunt plaatsen, zodat het niet te veel naar beneden zakt. Zowel de riemen als het gedeelte dat in contact komt met de rug zijn voorzien van honingraatschuim, wat zeer prettig is bij het dragen van de tas en waardoor transpiratie gemakkelijk kan ontsnappen. De brede en lange riemen zijn comfortabel, zelfs als u te zwaar bent. De banden kunnen aan elkaar gekoppeld worden door middel van een klein bandje dat zowel in de breedte als in de hoogte verstelbaar is. Aan de banden zitten ook 2 ringen waarmee je iets kunt ophangen voorzien van een karabijnhaak en met twee andere banden aan de bovenkant van de banden kun je ook iets boven je schouders opbergen. De "onregelmatige" grijze stof "Geeft een nogal stijlvolle stijl naar de tas die niet alleen praktisch is, maar ook mooi is.
Lichtgewicht, goed gevoerde rugzak Lichtgewicht, goed gevoerde rugzak Lichtgewicht, goed gevoerde rugzak Lichtgewicht, goed gevoerde rugzak Lichtgewicht, goed gevoerde rugzak Lichtgewicht, goed gevoerde rugzak Lichtgewicht, goed gevoerde rugzak Lichtgewicht, goed gevoerde rugzak Lichtgewicht, goed gevoerde rugzak
01-02-2021