K&F Concept Camerarugzak voor Fotografen, Professionele Fotorugzak met Laptopvak voor Canon Sony Nikon Olympus SLR/DSLR Camera

Model: KF13.140

• 62.99
Algemene beoordeling 4.9   16
5
K&F CONCEPT camerarugzak
Ik ben overgestapt van een CANON APS-C-camera naar een CANON FULL FRAME-kit. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een grotere rugzak. Ik heb altijd een rugzak gebruikt, dus ik wist wat ik zocht. Ik vond deze K&F Concept-rugzak die aan al mijn eisen voldeed. Er zijn altijd voldoende recensies, video's, foto's, beschrijvingen, enz. Ik begrijp dus niet waarom mensen producten kopen en dan klagen dat ze dit of dat niet hebben, of dat het nep is, enz. Ik deed mijn onderzoek en werd niet teleurgesteld. Nu zijn cameratassen nooit perfect, er is altijd wel iets mis. Voor mij is deze rugzak echter precies wat ik nodig had. Hij past op mijn Canon Eos 6D-molen met een EF 24-105 mm-lens, een EF 70-200 mm, een EF 16-35 mm en een EF 50 mm-lens. Verder een Canon flitser, reservebatterij, accessoires en drie grote zonnekappen. Deze K&F Concept-rugzak is zeer goed ontworpen en stevig, en ongebruikelijk genoeg heeft hij twee verdelers over de volledige lengte en ACHT kleinere verdelers, waardoor het gemakkelijk is om de opslag van de meeste kits te organiseren. Er is een diep zijvak, een klein vak met ritssluiting aan de andere kant en een statiefriem die losgeklikt kan worden om het laden te vergemakkelijken. Er zitten twee grote vakken in de hoesflap, waarvan er één is voorzien van een ritssluiting.
K&F CONCEPT camerarugzak K&F CONCEPT camerarugzak K&F CONCEPT camerarugzak K&F CONCEPT camerarugzak K&F CONCEPT camerarugzak
28-07-2024