K&F Concept Digitale Cameratas, Waterdicht en Beschermend, Kleine Lichtgewicht Digitale Cameratas met EVA-Hardshell-Ontwerp, Zwart

Model: KF13.167

• 16.99
Algemene beoordeling 4.9   18
5
ideale koffer voor compacte machines
Het product wordt geleverd in een minimalistische verpakking bestaande uit een ondoorzichtige verpakking van zacht plastic met het logo van de fabrikant. In de verpakking vinden we: - een cameratas - verpakkingsinstructies - een armband - een schouderband. Ik zal niet uitweiden over de technische specificaties aangezien deze al breed worden genoemd in de productbeschrijving, maar ik zal je vertellen over mijn gebruikservaring en mijn indrukken. Zodra we de verpakking openen, valt het ons meteen op hoe goed de behuizing is gemaakt met het kleine logo van de fabrikant in het midden, wit maar zeer discreet. Aan de buitenkant bevinden zich ook twee haken waarmee we de schouderband of de meegeleverde polsband kunnen bevestigen. Zodra we de koffer openen, merken we dat deze in twee delen is verdeeld door een kleine afscheider waar je kleine voorwerpen in kunt stoppen en die ook een ritssluiting heeft waar je de batterijen in kunt opbergen. Het bovenste gedeelte is geschikt voor accessoires of opladers, terwijl het onderste gedeelte de camera herbergt. Dankzij een klittenbandverdeler kunnen we de hoes aanpassen zodat deze het beste bij onze camerabody past. Concluderend is het een uitstekend product, ik heb het gebruikt om mijn Leica d-lux en zijn accessoires mee te kunnen nemen en ik vond het praktisch en zeer beschermend, mijn uiteindelijke beoordeling is 5 sterren
ideale koffer voor compacte machines ideale koffer voor compacte machines ideale koffer voor compacte machines ideale koffer voor compacte machines ideale koffer voor compacte machines ideale koffer voor compacte machines ideale koffer voor compacte machines ideale koffer voor compacte machines
29-07-2024