K&F CONCEPT LP-E6NH Vervangende Batterij (2 Stuks) en Dubbele USB Opladerset met LCD Scherm Compatibel met Digitale Camera's van Canon

Model: KF28.0002

• 49.99
Algemene beoordeling 4.9   26
5
Kwaliteit vervangende batterijen
Het zal meer tijd kosten om een ​​beter beeld te krijgen van de levensduur van de batterij en de oplaadgegevens, maar ik dacht dat een eerste blik op indrukken van dit nieuwe product nuttig zou zijn. De batterijen kwamen slechts gedeeltelijk opgeladen aan, dus zoals het nu is, heb ik beide batterijen in de oplader geplaatst om ze volledig op te laden. Het is vermeldenswaard dat deze kit wordt geleverd met een USB-A naar micro-USB-poort, maar geen power brick bevat, dus u moet zelf voor een power brick zorgen. Elke USB-adapter zou moeten werken. Het volledig opladen van beide batterijen duurde ongeveer 3 uur in de gedeeltelijk opgeladen toestand waarin ik ze ontving. De batterijen en oplader lijken van hoge kwaliteit en van hoge kwaliteit te zijn. Ik heb een Canon EOS 5D Mk IV en heb deze camera gebruikt om de batterijen te testen. Volledige openbaarmaking: ik heb de batterijen niet volledig ontladen om te bepalen hoeveel opnamen er zijn gemaakt. De batterijen passen perfect in de camera, net als de originele batterijen. De camera identificeert de batterij als een LP-E6NH en biedt u de mogelijkheid deze desgewenst te registreren. Met de batterijen heb ik een paar honderd foto's gemaakt. Het batterijverbruik op mijn 5D Mk IV lijkt rond de 4% per 100 opnames te liggen. Dit aantal kan echter aanzienlijk variëren, afhankelijk van de gebruikte camera en lens, evenals van andere factoren, waaronder de omgevingstemperatuur. Ik heb het batterijverbruik niet getest tijdens het opnemen van video, maar ik ben van plan deze recensie op een later tijdstip bij te werken wanneer ik meer gebruiksgegevens heb kunnen verzamelen. In de tussentijd raad ik dit product aan.
08-06-2024