K&F CONCEPT LP-E6NH Vervangende Batterij (2 Stuks) en Dubbele USB Opladerset met LCD Scherm Compatibel met Digitale Camera's van Canon

Model: KF28.0002

• 49.99
Algemene beoordeling 4.9   26
5
Mogelijk de beste batterij van derden die ik heb geprobeerd
Mijn hoofdcamera is een Canon 5dmkiv en ik ben dol op batterijback-ups (de camera is een batterijzwijn!), Maar OEM-camera's hebben een extreem hoog prijskaartje. Mijn drie huidige Canon-batterijen worden oud, ik had iets nieuws nodig voor mijn camera. Ik heb verschillende Edelkrone motion control-producten die ook batterijverbruik hebben en worden aangedreven door de LP-E6NH's. Ik heb batterijen van derden besteld voor Edelkrone-apparatuur en dat was mijn oorspronkelijke bedoeling toen ik ze probeerde. Ze zijn dichter bij de finish van Canon dan welke andere derde partij dan ook, ze laden goed op in de meegeleverde oplader of die van Canon. (En de meegeleverde oplader doet het ook uitstekend bij OEM's.) Mijn 5div herkende deze batterijen, liet ze zien dat ze voor 100% waren opgeladen en drie streepjes oplaadprestaties (het maximum), laat me ze opslaan - geeft dezelfde informatie als ik krijg. van de OEM. Nadat ik dit had bekeken, besloot ik ze voor fotografie te gebruiken. Dit is de eerste keer dat ik dit met vertrouwen doe met deze camera. Het is voor mij moeilijk om een ​​wetenschappelijke vergelijking te maken van de levensduur van de batterij. Ik heb alle K&F batterijen van de camera gebruikt totdat ze bijna op waren en ze leken ongeveer even lang mee te gaan als mijn Canon-batterijen, misschien iets langer naarmate ze ouder worden. Dit zijn dus feitelijk kwalitatief goede alternatieven voor OEM's, tegen een aantrekkelijkere prijs en toch met geweldige prestaties. Ik zou zeker meer bestellen.
Mogelijk de beste batterij van derden die ik heb geprobeerd Mogelijk de beste batterij van derden die ik heb geprobeerd
18-06-2024