K&F Concept LP-E6NH batterij met 2600mAh capaciteit en Type-C snel opladen voor Canon EOS 90D, 80D, 70D, 5D, Mark II, III, IV, 5DS, SR, 6D, 6D Mark II, R5, R6, R6 II, R7

Model: KF28.0033

• 34.99
Algemene beoordeling 4.9   14
5
Zo goed dat ik er 4 heb gekocht en terug zal komen voor meer!
Ik ben “Canon”, geboren en getogen. Ik kocht de 5Dmk1, 5Dmk2, 5DSr en 5Dmk4 gloednieuw en allemaal uit New York. Elke keer dat ik een camera kocht, kocht ik vier nieuwe officiële Canon-batterijen, dus nu beginnen sommige van deze Canon-batterijen moe te worden. Op een gegeven moment zal ik een "R" -camera kopen, dus ik wilde een paar krachtige downhill-batterijen kopen. Ik ben nooit echt een externe koper geweest en heb er altijd voor gekozen om OEM-hardware (Canon) te kopen, dus dit was de eerste keer dat ik een batterij van een derde partij kocht. Ik heb zoveel horrorverhalen gehoord over goedkope Chinese versies van LP-6(+N+H)-drums, maar deze K&F-drums zijn geweldig! Wat ik dacht was niet duidelijk uit de advertentie, afgezien van het opladen via een USB-kabel: kunnen deze batterijen worden opgeladen in de officiële Canon-oplader en kunnen ze worden opgeladen in opladers van derden. JA, ze kunnen communiceren en werken/registreren met elk van de hierboven genoemde camera's, alsof u officiële Canon-batterijen gebruikt. Ik aarzel niet om deze cellen aan te bevelen. Ze zijn niet goedkoop voor batterijen van derden, maar je krijgt er meer voor dan waar je voor betaalt... ze bieden veel waar voor je geld.
Zo goed dat ik er 4 heb gekocht en terug zal komen voor meer! Zo goed dat ik er 4 heb gekocht en terug zal komen voor meer! Zo goed dat ik er 4 heb gekocht en terug zal komen voor meer! Zo goed dat ik er 4 heb gekocht en terug zal komen voor meer!
03-08-2024