K&F Concept V Mount Batterij, 99 Wh mini V Mount Batterij, 6700 mAh 14.8 V Ondersteuning 65 W PD USB-C Snellader, met D-TAP, USB-A, USB-C, BP, OLED Scherm, voor Camera's en Camcorders

Model: KF28.0024

• 129.99
Algemene beoordeling 4.8   37
5
Toller Vmount-batterij
Ik heb deze K&F-conceptbatterij gekocht voor gebruik op mijn Canon R6-camera met de Smallrig kantelbare Vmount en het is een geweldige aanvulling op mijn camera. Het toevoegen van een Vmount aan je installatie voegt veel gewicht toe, maar kan ook helpen het gedoe te verminderen, vooral als je ook een monitor gebruikt zoals ik. Mijn monitor is een OSEE T5 en hij eet graag de Sony NPF-batterijen op, dus ik vervang ze altijd ongeveer twee keer op opnamedagen. Met deze Vmount accu sluit ik een micro USB-C naar USB kabel aan en zet ik het scherm de hele dag zonder problemen uit. Ik heb nog een Vmount-accu en deze K&F heeft grote voordelen. Ten eerste is hij in alle afmetingen kleiner dan de concurrentie, wat ideaal is voor grotere stekken. Ten tweede is het scherm veel nuttiger en biedt het vrijwel zeker de gemakkelijkste manier om de levensduur te bepalen: een tijdteller! Dit is zo geweldig en aangezien ik een nieuweling ben op het gebied van V-mount, wist ik niet eens dat dit bestond. Op het scherm van de K&F ziet u de USB-poortspanningen, batterijspanning en balkpercentages, evenals de huidige looptijd voor de uitvoer die u gebruikt. Ik heb het nog niet gebruikt om mijn camera of andere accessoires van stroom te voorzien, maar het is ongelooflijk handig om dit aantal te zien. Een klacht die mogelijk een USB-beperking is, is dat mijn beeldscherm niet werkt met een USBA-naar-micro-kabel. Ik weet niet of dit komt omdat de USBA niet boven de 5V kan oplossen of zoiets, maar ik moet een C-naar-micro gebruiken. De PD op de USB-C-poort werkt zoals verwacht en is erg handig omdat je hem moet gebruiken om een ​​R6 van stroom te voorzien. Helaas blokkeert mijn beeldschermkabel met mijn huidige kabelset de USB-poort van mijn camera, dus ik heb de camera en het beeldscherm niet tegelijkertijd van stroom kunnen voorzien, maar ik ben er zeker van dat dit wel mogelijk zal zijn als de kabel wordt vervangen . Over het algemeen is deze batterij uitstekend voor de prijs. Ik zou zeggen dat je hem niet moet laten vallen, zoals de meeste camera-uitrusting doet, maar het plastic erop is niet bijzonder dik. De Vmount heeft een plastic plaat waar hij het ontvangende uiteinde raakt en goed aanvoelt. Hij zit vast met 3 schroeven, dus in theorie kan hij vervangen worden als hij kapot gaat. Opladen via USBC werkt goed en de batterij laadt na een tijdje weer op (ik laad hem altijd de dag voor het filmen op, dus dat maakt me niet uit. Als je tijdens het opladen naar het scherm kijkt, staat er dat de spanning stijgt naar 20V, dus zorg ervoor dat je gebruik een PD-compatibele oplader om de maximale laadsnelheid te bereiken.
Toller Vmount-batterij Toller Vmount-batterij Toller Vmount-batterij
25-07-2024