K&F Concept 2 Pack DMW BLK22 Batterij en Dual Slot Charger Set met LCD Scherm voor Panasonic Lumix DC-S5 DC-S5 II DC-S5 IIX GH5 II GH6 S5II S5M2 GH5M2

Model: KF28.0042

• 44.99
Algemene beoordeling 5   36
5
Alle elementen werken perfect en de lader heeft een diep ontladen originele batterij hersteld
Ik voel me niet altijd op mijn gemak bij het gebruik van compatibele drumaccessoires van derden, maar ik heb een paar producten van dit merk en heb er geen problemen mee gehad. Dus besloot ik deze set batterijen en opladers te proberen. Ik had een nieuwe batterij nodig nadat een van de originele versies die ik moest gebruiken met mijn Lumix S5M2XCE per ongeluk volledig ontladen was en verschillende pogingen om hem te resetten en op te laden mislukten. Ik had er ook aan gedacht om een ​​aparte oplader te kopen in plaats van vast te houden aan het meegeleverde oplaadsysteem in de camera. Toen ik deze oplader en twee batterijen van een merk waar ik tevreden mee ben tegenkwam voor minder dan de prijs van een enkele originele batterij, besloot ik het eens te proberen. Ik ben blij dat ik het gedaan heb. De oplader is compact, snel en heeft tijdens gebruik een heldere, helderwitte LED-laadniveau-indicator. De batterijen werken perfect in mijn camera. Met twee accu's en een aparte oplader hoef ik mijn camera niet meer als oplader aan te sluiten als één accu leeg is. En het toeval wilde dat andere pogingen om mijn originele DMW-22BLK te resetten mislukten, ik probeerde hem wanhopig in een van de oplaadsleuven van de K&F Concept-oplader te plaatsen ... en het werkte. Ik heb dus niet alleen een nieuwe oplader en extra reservebatterijen, maar een originele batterij waarvan ik dacht dat hij dood was, werkt weer. Ik ben echt heel blij.
19-07-2024