Reviews
Ik was opgelucht dat de klantenservice solide was.
Ik kocht dit product en door mijn onvoorzichtigheid kreeg ik een klein krasje op de lens. Ik had waarschijnlijk iets voorzichtiger moeten zijn, aangezien ik geen zonnekap kon bevestigen. Omdat het onder een compensatie valt, heb ik contact opgenomen met het klantencentrum. In eerste instantie maakte ik me zorgen over de reactie, aangezien het geen Japans bedrijf was en ik het bij Amazon had gekocht. De laatste tijd maken Japanse bedrijven veel gebruik van spraakondersteuning, dus dit kan van invloed zijn geweest. Ik nam contact met hen op via de startpagina van het merk in plaats van via Amazon, en ik was opgelucht dat de antwoorden binnen de grenzen van het gezond verstand lagen. En de uitwisseling verliep soepel en het nieuwe artikel werd naar mij verzonden. Wanneer u zich geen zorgen hoeft te maken over de nazorg, kunt u gemakkelijker dure producten kopen. Afhankelijk van het project en de verantwoordelijke persoon is communicatie in het Engels echter vereist.
23-06-2024